TULTA PÄIN! 3.-5.7.2020

Tälle sivulle kokoamme VPK soittokuntien valtakunnallisen päätapahtuman ohjelmistoa sekä kuvia Rovaniemeltä. Isäntäsoittokuntana toimii Rovaniemen VPKn 1908 perustettu soittokunta. Tapahtumaan sisältyy Rovaniemen VPKn 120 v juhlatilaisuudet. Rovaniemen VPKn soittokunta viettää samalla 112 vuotisjuhliaan.

OHJELMASSA

Ohjelmassa lauantaina 4.7 on soittokuntien ja palokuntien juhlaparaati, kalustokilpailut Vanhalla torilla, soittokuntien soittotapahtumat Vanha tori, Napapiiri ja kaupungintalo sekä iltajuhla Waldemarissa. Sunnuntaina soittokunnilla on myös mahdollisuus puhaltaa Lapin ja Pohjois-Suomen alueen palokuntanuorten leiri Kittilässä käyntiin.

ILMOITTAUTUMINEN

Soittokuntien ilmoittautumiset tapahtumaan 31.3.2020 mennessä; pentti.kaikkonen@pp2.inet.fi / 040-5368425 tai lassi.tolonen@rovaniemenvpk.fi / 050-4372473. Ilmoittautumisien jälkeen osallistujille jaetaan ohjelma kuljetuksineen.

Tapahtumajärjestelyissä mukana Rovaniemen VPKn soittokunnan ja Rovaniemen VPKn lisäksi Lapin Pelastusliitto ja SPEK